ניוזים חמיםחדשות

סוכנים סמויים קטינים הצליחו "להפיל" תחנות לוטו והימורי ספורט, שבניגוד לחוק מכרו טפסי הימורים לקטינים ברחבי ת"א

משטרת ישראל הפעילה סוכנים סמויים, קטינים, שחשפו בתי עסק לממכר כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים. במהלך הפעילות ביצעו הסוכנים 23 רכישות של כרטיסי הגרלה והימורים מ-13 בתי עסק שונים בגזרת מחוז ת"א

 

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל נגד ממכר כרטיסי הגרלה לקטינים, הופעלו במהלך השבוע האחרון במשטרת תחנת מסובים במחוז תל אביב, סוכנים קטינים.

הסוכנים הופעלו על ידי משטרת תחנת מסובים, בליווי והובלת מחלקת נוער ומשפחה בחטיבת החקירות ובאישור של פרקליטות המדינה / פרקליטות מחוז ת"א (פלילי).

בעקבות מידע שהגיע למשטרה לפיו מכירת כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים מתבצעת באופן נרחב ללא דרישת גיל והזדהות הקטינים כפי שנקבע בחוק, הוחלט לפעול לאכיפת הנושא. שכן צריכת הימורים בקרב קטינים עלולה לפגוע הן בקטינים והן בבני משפחתם ולגרום להתמכרות קשה ועולה חשש לפגיעה משמעותית בקרב משפחות נורמטיביות רבות ואף לביצוע עבירות פליליות על ידי הקטינים.

בתי העסק שמכרו כרטיסי הגרלה והימורים לסוכנים זומנו לחקירה במשטרת תחנת מסובים.

המועצה להסדר ההימורים רואה חשיבות רבה בפעילות המשטרה למיגור תופעת המכירה של הימורים לקטינים, ושותפה לה ומסייעת לה בכל מה שניתן לרבות באמצעות הפעלת מערך הדרכות ובקרות מכירה לקטינים בנקודות המכירה.

רק בחודש אוגוסט האחרון המועצה החתימה את בעלי דוכני המכירה על מכתב שבו הובהר להם, כי המועצה תגביר באופן משמעותי את הביקורת והאכיפה בכל הנוגע למכירת הימורים לקטינים מתחת לגיל 18 בניגוד להוראות החוק ולהוראות ההסכם מולם. המועצה התריעה כבר אז כי כל נקודת מכירה שתימצא מוכרת לקטינים תיסגר לאלתר; וכל בעלי הדוכנים חתמו על מודעותם והסכמתם לכך.

המועצה רואה בחומרה רבה את הממצאים שהתגלו במסגרת הפעילות, ותפעל ללא פשרות כדי לסגור לאלתר כל נקודת מכירה שנמצאה ותימצא בעתיד כי מכרה הימורים לקטינים.

מפעל הפיס רואה בחומרה רבה התנהלות מסוג זה של זכיינים. לצד פעילויות הדרכה והסברה לזכיינים המפעל מבצע באופן שוטף פעילויות אכיפה משמעותיות לרבות פעילויות סמויות, אך אין באפשרותו להפעיל קטינים לצורך כך, ועל כן אנחנו מברכים את משטרת ישראל על פעילות חשובה זאת. מפעל הפיס שותף למאמצי החקירה, מלווה מקצועית את פעילות המשטרה וינקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו להפסקת הפעילות של כל זכיין שפועל בניגוד בניגוד לחוק ובסתירה מוחלטת לתנאי הזיכיון וערכי מפעל הפיס. מפעל הפיס יגלה אפס סובלנות לתופעות מסוג זה ויפעל בכל האמצעים, תוך שיתוף פעולה מלא עם רשויות האכיפה, כדי למנוע הישנות של מקרים נלוזים מסוג זה בעתיד.

 

תמונה: יח"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות