ניוזים חמיםחדשות

בן 21 מחולון נעצר לאחר שקבע להיפגש עם ילדה בת 13 למטרות מיניות, לאחר שהתכתב איתה בהודעות ותמונות מיניות בוטות

המשטרה עצרה אתמול בחולון תושב העיר כבן 21 לאחר שקבע להפגש עם ילדה בת 13 עמה ניהל קשר בעל אופי מיני ברשת. ההורים גילו התכתבויות מיניות ותמונות של איבר מינו, ששלח לבתם

 

המשטרה פתחה השבוע בחקירה, עם קבלת דיווח שהתקבל במוקד 105, מהורים לילדה קטינה, אודות התכתבות בעלת תכנים מיניים ברשת חברתית, בין בגיר לילדה בת 13, שכללה בין היתר שליחת תמונות של איבר מין גברי וסרטונים.

בתוך כך, שוטרי מחלק הנוער של מרחב איילון פתחו בחקירה סמויה, במסגרתה הפעילו אמצעים טכנולוגיים שונים וחשפו כי החשוד- תושב חולון בן 21 קבע להפגש אמש עם הקטינה בת ה-13 בעיר וכאמור איתרו את מיקומו ועצרו אותו טרם המפגש.

החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה הוא נכלא, כאשר בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש היום המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות