ניוזים חמיםחדשות

תושב ראשל"צ דיווח כי רכבו נגנב מתחת לביתו. אלא שצילומי אבטחה הראו את רכבו עובר לשטחים, כמה ימים לפני התלונה. התברר: הבעלים ניסה להונות את הביטוח

צילומי אבטחה במעבר לשטחים גילו ניסיון הונאת ביטוח שביצע תושב ראשל"צ, שמסר תלונת שווא למשטרה כאילו רכבו נגנב מתחת לביתו

 

בתאריך 2.2.21 התלונן תושב ראשון לציון, כי רכבו שחנה בחניית בניין מגוריו נגנב. חקירת המשטרה שנפתחה בעקבות התלונה, העלתה כי הרכב הגנוב נצפה כשהוא חוצה את מחסום קלנדיה בדרכו לשטחים, כמה ימים לפני שדווח על גניבתו.

ממצא זה העלה את חשדם של החוקרים כי המתלונן מסר הודעה כוזבת ובדה את אירוע גניבה ככל נראה במטרה להונאת הביטוח.

הוא זומן לחקירה בשנית ושם התוודה בפני החוקרים כי החליט להיפטר מהרכב במטרה לזכות בכספי הביטוח ולכן פנה למתווך שהסכים לדאוג לגניבת הרכב בתמורה ל-2,500 שקל. המתווך העביר את מפתח הרכב שנמסר לו על ידי המתלונן לחשוד נוסף שביצע את הגניבה בפועל והעביר את הרכב לשטחים לפירוק.

שלושת המעורבים (בן 50 מראשון לציון, בן 53 מבאר יעקב ובן 39 מירושלים) נעצרו לחקירה בה הודו כל אחד בחלקו בתוכנית להיפטר מהרכב בכוונה להונות את הביטוח. בסיום חקירתם שוחררו השלושה למעצר בית.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות