ניוזים חמיםחדשות

צפו: הצית את הרכב הלא נכון בבניין בראשל"צ, בגלל סכסוך כספי וחזר למחרת להצית את "הרכב הנכון"

פוענחה הצתת שני רכבים, באותו בניין  בראשל"צ, על רקע סכסוך כספי - הצית בתחילה את הרכב הלא נכון וחזר להצית את הרכב שעל בעליו הוא מאיים וסוחט

 

בתאריך 1.2.21 הגיע החשוד לפנות בוקר לרח' הבוצרים בראשון לציון, שפך חומר דליק על רכב, שבדיעבד התברר כטעות בזיהוי, והצית אותו. הרכב ניזוק באופן קשה ורכב שחנה בסמוך ניזוק אף הוא.

כבר בתחילת חקירת המשטרה שנפתחה, התברר כי מדובר בטעות בזיהוי ברכב. בהמשך החקירה נמצא כי בבניין מתגורר דייר הנמצא בסכסוך כספי עם אחר והוא מאוים על ידו.

לאחר מספר ימים, הגיע החשוד, שככל הנראה הבין כי טעה בזיהוי הרכב, לחניית הבניין והצית את רכבו של הדייר שהתלונן על איומים כלפיו, הרכב נשרף כליל.

חוקרי המשטרה, בשימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים, מאתרים תוך מספר שעות, את החשוד בשתי הצתות והוא נעצר לחקירה.

מעצרו של החשוד, בן 42 מתל אביב, הוארך מעת לעת ובסיומה של חקירה מורכבת ומקיפה, והיום הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגדו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות