ניוזים חמיםחדשות

פגע אתמול בשני רוכבי אופנוע בבני ברק וברח מהמקום. כשנתפס היום, התברר שמעולם לא היה לו רישיון נהיגה

המשטרה עצרה היום תושב בני ברק ללא רישיון נהיגה, בחשד למעורבות בתאונת דרכים "פגע וברח" בעיר במהלכה דרס שני רוכבי אופנוע ונמלט מהמקום

המשטרה פתחה אמש בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונת דרכים ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, במסגרתה שני רוכבי אופנוע נפגעו מרכב שנמלט מהמקום ופונו מהזירה על פי גורמי רפואה באורח קל לקבלת טיפול במרכז הרפואי.

בתוך כך, חוקרי תחנת בני ברק ואגף התנועה במרחב דן פתחו בחקירה ואספו ממצאים בזירה אשר הובילו לחשיפת סוג הרכב ובהמשך לפרטי הרכב החשוד במעורבות בתאונת הדרכים מסוג "פגע וברח".

המשטרה עצרה לחקירה את החשוד – תושב בני ברק בן 31, בחשד למעורבות בתאונת הדרכים, כאשר בבירור עלה כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. בנוסף, תפסו השוטרים את כלי הרכב החשוד כמעורב בתאונה, להמשך איסוף ראיות. החשוד נעצר והועבר להמשך טיפול חקירות בראשות בוחני אגף התנועה במחוז תל אביב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות