ניוזים חמיםחדשותבריאות

בבילינסון: במהלך הלילה חוברה יולדת נוספת, בת 40, למכשיר האקמו. יולדה בשבוע ה-28 בלבד עם הדרדרות מצבה

מצבה של אישה הרה כבת 40, שהייתה מאושפזת כעשרה ימים במצב קשה בבילינסון, הורע והיא יולדה בשבוע ה-28 להריונה וחוברה לאקמו. התינוק יולד במשקל של פחות מקילו והוא מורדם ומאושפז בפגייה

במהלך הלילה חוברה יולדת נוספת למכשיר האקמו בבית החולים בילינסון. מדובר באישה בת 40 ממרכז הארץ שהיתה בשבוע ה – 28 להריונה. במשך 10 ימים היתה מאושפזת כאשר אתמול חלה הדרדרות במצבה.
תחילה היא הורדמה והונשמה אך לאחר מספר שעות עם החמרה נוספת במצבה, נאלצו הרופאים לילדה ולחברה למכשיר האקמו.
ד"ר איליה קגן מנהל טיפול נמרץ קורונה: ״עקב שבוע ההריון הצעיר, ניסינו להמתין עם הלידה ככל שניתן, אך עקב ההחמרה ומצוקת עובר שהחלה להתפתח לא היתה ברירה אלא ליילדה בניתוח קיסרי, לאחר הלידה התאפשרו לנו דרכי טיפול נוספות באישה. במקרה זה ההחמרה במצב האישה היתה מהירה ודרמטית. מצבה כעת יציב ואנו ממשיכים להלחם על חייה״.
פרופ׳ ארנון ויזניצר מנהל ביח לנשים בבילינסון : ״אנחנו עדים לריבוי מקרים של פגיעת הקורונה בנשים בהריון בגל זה, המחלה קשה ואלימה יותר. לכו להתחסן, אל תחכו".
התינוק נולד במשקל 780 גרם והועבר להמשך טיפול בפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים – מונשם ומצבו יציב. לאישה יש ילד נוסף בבית.
בבילינסון מחוברים כעת 7 חולי קורונה למכשיר האקמו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות