ניוזים חמיםחדשותבריאות

משרד הבריאות מודיע על השמדת עשרות ק"ג מוצרי בשר באטליז ומרכול "מיטאו" בחולון. הבשר לא ראוי למאכל אדם

אחרי השמדת 250 קילו בשר שלא ראוי למאכל אדם במסעדות "קינג ג'ורג'" ו"שיפודי ציפורה" בעזריאלי חולון, היום פקחי משרד הבריאות משמידים עשרות ק"ג בשר באטליז/ מרכול "מיטאו" ברחוב הפלד בחולון. הבשר מסוכן למאכל אדם

משרד הבריאות מודיע על השמדת מוצרי בשר באטליז ומרכול "מיטאו" בחולון. הבשר לא ראוי למאכל אדם

ביום שני, ה- 01/02/2021 נערכה ביקורת על ידי נציגי היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות והשירות הווטרינרי בעיריית חולון באטליז ומרכול "מיטאו" ברחוב הפלד 46, חולון.

במהלך הביקורת נמצאו מוצרי בקר, עוף ודגים פגי תוקף, בעלי שינויים אורגנולפטיים חריפים, שאינם ראויים למאכל אדם.

הטיפול במוצרי בקר, דגים ועופות, איחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלול להזיק לבריאות הציבור.
בהוראת הרופא הווטרינר הרשותי הושמדו כ- 34 ק"ג מוצרי בקר, עוף ודגים.

רק אתמול 250 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל אדם – הושמדו במסעדות במרכז עזריאלי חולון, בהם מסעדות "קינג ג'ורג'" ו"שי פודי ציפורה" בעזריאלי חולון. השירות הווטרינרי של עיריית חולון השמיד 250 ק"ג של מוצרי בשר, לאחר שנמצאו לא ראויים למאכל אדם. המוצרים אותרו במהלך ביקורות שערכו הווטרינרים במסעדות שבמרכז עזריאלי שבאזור התעשייה, שמספקות בימים אלה מזון באמצעות משלוחים. במהלך הבדיקה אותרו שתי מסעדות שהחזיקו מוצרי בשר פגי תוקף ומצוננים שהוקפאו.

תגובת מסעדת קינג ג'ורג': "מסעדת קינג ג׳ורג׳ מבקשת להבהיר לגביי פרסום משרד הבריאות ומבדיקת המחלקה הוטרינרית. הבשר שהושמד היום במהלך הבדיקות הוא בבשר שלא הופשר/הוקפא לפי ההנחיות. ובשר שנמצא במקרר ההחזרות מתחילת הסגר ונועד להחזרה לספק בשל סגירת המסעדה בגלל ההנחיות.
"המסעדה עובדת עם בשר טרי בלבד!
וניתן אף להוכיח זאת בדפי חשבוניות של ספקי הבשר שלנו לכל דורש.
אנו לוקחים את הביקורת בכובד ראש ונבצע את כל המוטל עלינו בכדי להמשיך לספק לכם את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר. מתנצלים על אי ההבנה ומאחלים לכל לקוחותינו ולכל עם ישראל בריאות בתקופה קשה זו".

 

תמונות מאטליז "מיטאו". צילום: דוברות משרד הבריאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות