ניוזים חמיםחדשות

צפו: גם בסופ"ש הזה ממשיכים בת"א לקיים מסיבות עם עשרות משתתפים וללא מביכות. השכנים התלוננו, השוטרים הגיעו והמשתתפים ניסו לחסום את הכניסה

המשטרה חשפה בסוף השבוע מסיבת ביתית בת"א ובה עשרות מבלים תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות. בעל הדירה ושאר המבלים נקנסו בדו"חות על סך 5,000 ו-500 שקל.

 

המשטרה ערכה בסוף השבוע אכיפה בתל אביב למען שלום הציבור ובטחונו, במסגרתה השוטרים איתרו מסיבה ביתית רבת משתתפים בדירה ברחוב גרוזנברג בתל אביב. השוטרים הגיעו למקום בעקבות קבלת מספר דיווחים על הקמת רעש ועם הגיעם למקום, הבחינו בהתקהלות של אנשים במרפסת הדירה. הנוכחים סירבו לפתוח לשוטרים את הדלת והשוטרים עשו שימוש בכוח על מנת לפתוח אותה. משנכנסו לדירה, השוטרים הבחינו בעשרות מבלים כשהם ללא מסיכות ותוך כדי שהם מפרים בצורה בוטה את הנחיות משרד הבריאות.

שוטרי תחנת לב ת"א פיזרו את המסיבה, לא לפני שקנסו את בעל הדירה בדו"ח על סך 5,000 שקל ואת עשרות המבלים בדו"חות על סך 500 שקל.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות