ניוזים חמיםחדשות

סכסוך על שכר דירה בפ"ת הביא את אחד השותפים שעזב לפרוץ למקום, להכות ולדקור את הדייר במקום ולאיים ברצח על חברתו

המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד שהיה שותף בדירה שכורה בפתח תקווה והתגלע סכסוך בינו לבין דיירים אחרים בדירה על שכר דירה. החשוד פרץ בכוח לדירה, הכה באלה,דקר וגרם חבלות לדייר אחר ואיים ברצח על בת זוגו של הדייר

 

"תזהרי להזמין משטרה, אני אשרוף אותו יותר ממה שהוא מדמם עכשיו ואת תהפכי לגופה". אלו מקצת האיומים שהפנה שותף בדירה בפתח תקווהה כלפי דיירת המקון, לאחר שפרץ לדירתה ודקר את בן זוגה. בין הצדדים התגלע סכסוך בגין תשלום דמי שכירות וכן טענה של החשוד כי ברשות בני הזוג שקית עם חפציו האישיים.

בתאריך 15.12.20 הגיע החשוד, עם חשודים נוספים, לדירתם של המתלוננים, כיבה את החשמל באמצעות הורדת מפסק החשמל ופרץ בכוח את דלת הכניסה. החשוד תקף במכות נמרצות את הבחור באמצעות אלה ובהמשך דקר אותו תוך שהוא גורם לו לחבלות ופצעי דקירה אשר הצריכו קבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך רדף החשוד אחר המתלוננת ואיים עליה כי יהפוך אותה לגופה.

משטרת תחנת פתח תקווה עצרה בתאריך 29.12.20 את החשוד בן 22 תושב גבע בנימין, ומעצרו הוארך בבית המשפט.
בתאריך 06.01.21 הגישה משטרת ישראל מחלקת התביעות מרכז – שלוחת מעצרים שרון, כתב אישום נגד החשוד בעבירות של התפרצות לבית מגורים, איומים ופציעה כשהעבריין מזויין בצוותא.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות