ניוזים חמיםחדשות

השוטרים הגיעו לביתו של תושב יפו ונדהמו לגלות סליק של נשקים לא חוקיים לצד כמות גדולה של סמים קשים

המשטרה עצרה אמש ביפו תושב העיר בחשד להחזקה לא חוקית של אמצעי לחימה רבים וסמים ובכלל זה לבנת חבלה, אקדח ותחמושת לצד קוקאין ואקסטזי

במסגרת האכיפה הממוקדת שמנהלת המשטרה ביפו נגד שמוש והחזקה לא חוקית של נשק למען שלום הציבור ובטחונו, ביצעו אמש כוחות משטרה של תחנת יפו והיחידה המרכזית של תל אביב פעילות יזומה נגד עבירות אלו.

במסגרת הפעילות חשפו השוטרים במהלך חיפוש אמצעי לחימה מוסלקים, בהם : אקדח, מחסניות, תחמושת ולבנת חבלה וכן חשפו השוטרים חומרים החשודים כסמים מסוג קוקאין, טבליות אקסטזי וקנאביס בכמויות שלא לשימוש עצמי, שלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בתום החיפוש, השוטרים עצרו את החשוד – תושב העיר בשנות ה-40 לחייו לחקירה בתחנת יפו בסיומה נכלא ובהתאם לממצאיה תבקש המשטרה היום להאריך את מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות