ניוזים חמיםחדשות

צפו: שני גברים לא היו מרוצים מהשירות במסעדה ביפו, הם שבו לשם ודקרו את העובדים והכו אותם באלות

המשטרה הגישה כתב אישום נגד שני תושבי המרכז, בחשד שדקרו שני עובדים במסעדה ביפו. השניים לא היו מרוצים מהשירות, חזרו למסעדה ודקרו אותם

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח במוקד 100 בבדבר חשד לאירוע דקירה במסעדה ביפו, במסגרתה נכנסו על פי החשד מספר חשודים למסעדה בעיר, תקפו ופצעו שניים מעובדי המקום שפונו לקבלת טיפול רפואי וכן הסבו נזק רב למקום.

בתוך כך, חוקרי תחנת משטרת יפו ניהלו חקירה אינטנסיבית במהלכה עצרו את 2 החשודים בתקיפה – תושבי רמלה בשנות ה – 20 לחייהם , כאשר על פי החשד "לא היו שבעי רצון" מהשירות שקיבלו במסעדה ועל כן חזרו למקום בליווי חבריהם, מצויידים באלות וסכינים, וכאמור תקפו את העובדים במקום, לצד ניפוץ שמשות בית העסק.

הבוקר עם מיצוי החקירה, הגישה חטיבת התביעות של המשטרה במחוז תל אביב כתב אישום חמור נגד שני החשודים ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים בגין המעשים".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות