ניוזים חמיםחדשות

שני אחים צעירים מת"א הפיצו סמים בשקיות שהתחזו להיות "קנאביס רפואי". המשטרה חשפה דירה מחתרתית ממנה הפיצו את הסמים

המשטרה עצרה אמש בדירה מחתרתית ביגאל אלון בתל אביב 2 אחים תושבי העיר בחשד לסחר בסמים בשיטה ייחודית, הכוללת זיוף מארז הנחזה להיות "קנאביס רפואי"

במסגרת פעילות ממוקדת של המשטרה נגד סחר בסמים למען שלום הציבור, ביצעו במהלך השבוע החולף בלשי משטרת השכונות פעילות יזומה וממוקדת בעיר תל אביב נגד עבירות של גידול וסחר בסמים, במסגרתה חשפו הבלשים 4 "דירות סמים" בכתובות שונות ותפסו כ 150 ק"ג של חומרים החשודים כסמים מסוג קנאביס בתנאי מעבדה אשר היו מיועדים לסחר והפצה ברחבי העיר.

בתוך כך, בדירה 'מחתרתית' נוספת שחשפו אמש בלשי משטרת השכונות ברחוב יגאל אלון בתל אביב, עצרו השוטרים שני אחים תושבי העיר בשנות ה 20 לחייהם, בחשד לזיוף קנאביס היידרו רפואי שהוסלקו ב"שקיות מרשם רפואיות" במשקל של כ-1.5 ק"ג.
כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

שוטרי התחנה עצרו את החשודים לחקירה בתחנת השכונות בסיומה נכלאו, לצד החרמת 2 כלי רכב שבבעלותם לצרכי חילוט, בחשד ששימשו לביצוע העבירות האמורות.

היום תבקש המשטרה, בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, להאריך את מעצרם של שני האחים בבית משפט השלום בת"א.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות