ניוזים חמיםחדשות

צפו בתיעוד: שיא הזלזול- ראש עיריית ר"ג הסתפר במהלך דיון חשוב במליאה על עתיד העיר. הורה לסגור מקרופונים לחברי מועצה שהעירו לו על כך

חשבתם שכבר ראיתם ושמעתם הכל מראש עיריית ר"ג? את מה שראו מכרמל שאמה חברי המועצה אמש, גם אותם זה הדהים. ראש העיר מקיים דיון חשוב על עתיד העיר, תוך שהוא יושב על כסא הספר ומסתפר

אמש נקבע דיון במליאת העיר רמת גן על עתיד הבנייה בעיר בשנים הבאות. כל חבר מועצה קיבל לעיון 19 עמודים העוסקים באחד הנושאים החשובים והקריטיים בעיר רמת גן. אלא שכנראה שעבור ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, הדיון היה פחות חשוב מהתספורת שלו.

לאור ימי הקורונה, הישיבה והדיון התקיימו בזום. אלא שבעוד כל חברי המועצה ישובים במשרדיהם, נדהמו חברי המועצה לראות כי ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, התיישב בכסא המספרה, תוך שהספר שלו מספר אותו, כשבמספרה לקוחות אחרים.

חבר האופוזיציה, אביהוא בן משה ניסה להעיר לראש העיר על הזלזול וכך גם יו"ר האופוזיציה חגי אשר. בתגובה, כרמל שאמה שהמשיך להסתפר, הורה לסגור לשניים את המקרופונים ואף סילק אותם לזמן מה מהדיון.

אביהוא בן משה מספר: "התייצבנו חברי המועצה לדיון קריטי וקרדינלי לחיי העיר בשנים הבאות, דיון שעסק בציפוף בעיר. כולנו יושבים עם ערימה של מסמכים, ואילו ראש העיר מתיישב על כסא הספר במספרה, כשברקע קולות הספרים והלקוחות ומקיים דיון כשכל מי שבמספרה שותף לו. זה הזיה. וכשהערנו לו שזה לא מכובד, הוא הורה לסגור לנו מקרופונים ולהשתיק אותנו".

יו"ר האופוזיציה, חגי אשר: "זו הייתה ישיבת מליאה אחת החשובות בעיר בנושא מדיניות הבנייה בעיר. האופוזיציה מתכוננת לישיבה טוב עם עבודת מחקר גדולה בנושא והדיון לא מתחיל בזמן. באיחור של חצי שעה עולה מר שאמה בעודו במספרה, דבר המעיד על זילזול בתושבי העיר ובחברי המועצה ומנהל את הדיון משם. כשאנחנו מעירים לו על כך הוא מורה להעיף אותנו מהישיבה וכל זאת כי אמרנו שלא ראוי שבזמן שדנים על עתיד העיר הוא במספרה במקום להיות קשוב לדיון".

פנינו לתגובת עיריית רמת גן, שלא הגיעה. באם תתקבל, תתפרסם במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות