ניוזים חמיםחדשותבריאות

נפתח היום מבצע החיסונים הגדול של מחוז מרכז דן-פ"ת ב"כללית". בין מאות המתייצבים לחיסון: מוטל'ה שפיגלר ופרופ' איתמר גרוטו

המבצע הגדול נגד נגיף הקורונה במרפאות "כללית" במחוז דן-פ"ת יצא לדרך. היום, בשעה 13.00 בצהריים נפתח לכלל הציבור מוקד החיסונים של מחוז המרכז דן-פ"ת של ה"כללית" הפועל ברוטשילד בפתח תקווה. בין מאות האזרחים שהתייצבו להתחסן היו: כדורגלן העבר, מוט'לה שפיגלר וסמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו. מחר יפתח מוקד חיסונים בר"ג ובהמשך בראש העין, אור יהודה וקריית אונו

לצד מאות אזרחים ואזרחיות מעל גיל 60 שהגיעו ביום הראשון לחיסונים – במוקד החיסונים של מחוז המרכז דן-פ"ת של ה"כללית" הפועל ברוטשילד בפתח תקווה – להושיט כתף ולהתחסן, הגיעו גם שמות מוכרים כמו שחקן הכדורגל לשעבר המיתולוגי וכובש השער היחיד של ישראל במונדיאל, מוטל'ה שפיגלר. כמו כן הגיע להתחסן גם ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה.

מקרב צוותי הרפואה – ראשון המתחסנים היה מנהל מנהלת ראש העין ב"כללית", ד"ר מוטי רוטברד. הגיע להתחסן במתחם גם סמנכ"ל משרד הבריאות היוצא פרופ' איתמר גרוטו ואחריו התחסנה מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג.

פרופ' גרוטו אמר: "זו הרגשה נפלאה להיות במעמד זה וכאן. ההיענות היא מדהימה ואני מאמין שאם נמשיך בקצב זה של ההיענות הנוכחית, בתוך תקופה קצרה נוכל להגיע למספר המיוחל של 50 אחוז מתחסנים בקרב האוכלוסייה הכללית בישראל. זה יסמן את הדרך ליציאה מהמשבר והחזרת החיים למסלולם הרגיל. ככל שיותר אנשים יקבעו תורים להתחסן, ככה נוכל כולנו יחד לצאת מהמשבר הזה".

מנהלת מחוז דן פ"ת ב"כללית", ד"ר יעל רייכנברג אמרה: "המחוז פועל כרגע בשני מוקדי התחסנות- פה ברוטשילד בפ"ת ובמרפאת בני-ברק האזורית. מחר נפתח את מוקד החיסונים במרפאת הרצל ברמת גן ובהמשך יפתחו מוקדי חיסונים נוספים בראש העין, אור יהודה, קריית אונו ועוד. אני קוראת לכל לקוחות כללית שעברו את גיל 60 לקבוע תור ולהתחסן. החיסון ניתן בשתי פעימות- הראשונה כעת והשנייה בעוד 3 שבועות. שני המועדים נקבעים במעמד קביעת התור".

ראש עיריית ראש העין, שאול בן משה, עודכן על ידי ד"ר רייכנברג, כי בעירו יופעל מוקד חיסונים במרפאת צה"ל השוכנת ברחוב משה זכריה.

בשלב ראשון, כאמור, החיסונים ניתנים קודם לצוותים רפואיים ולבני 60 ומעלה. בשלב השני בכוונת "הכללית" להרחיב את הקריטריונים לקבל חיסון כך שבינואר החיסונים יהיו זמינים לכלל האוכלוסייה.

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות