ניוזים חמיםחדשות

3 פלסטינאים גנבו מבתי קשישים בחולון ובת-ים, תוך שהם מתחזים לאינסטלטורים וכך משכנעים את הקשישים להכניסם לבית

בתום חקירה סמויה נעצרו הלילה בשטחי הרשות הפלסטינאית 3 תושבי המקום בחשד להתפרצויות לדירותיהם של קשישים באזור חולון ובת-ים וגניבה בתחבולה כשהם מתחזים לאינסטלטורים

 

המשטרה ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה נגד 3 תושבי הרשות הפלסטינאית, בחשד למעורבות בהונאת קשישים המתגוררים באזור חולון בת-ים, כאשר על פי החשד השלושה נהגו להיכנס בתחבולה אל בתיהם של הקורבנות תוך התחזות לאינסטלטורים ולגנוב את רכושם.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת מספר תלונות מקשישים תושבי הערים חולון ובת ים, אשר דיווחו כי נפלו קורבן לגניבות של כסף ותכשיטים מבתיהם, בשעה שהיו בביתם, כשעפ"י החשד החשודים בגניבה נכנסו אליהם בתחבולה תוך התחזות לאינסטלטורים המבקשים "לטפל בנזילה של השכנים".

בתוך כך, חוקרי המשטרה זיהו מהתלונות את המאפיינים הזהים בשיטת העבירה, לפיה – נכנס אדם שהזדהה בפני הקורבנות כאינסטלטור אשר מבצע תיקון בדירה אחרת, המבקש להיכנס לדירתם לצורך בדיקת נזילה בביתם. הקורבנות, קשישים כולם, נעתרו לבקשת החשוד ובזמן ששהו עמו בחדר הרחצה נכנסו שני חשודים נוספים לביתם וגנבו כסף מזומן ותכשיטים.

במסגרת איסוף הראיות והתפתחות החקירה , הצליחו השוטרים לחשוף את החשודים- תושבי השטחים בשנות ה-30 וה- 40 לחייהם והלילה, בתום איסוף הממצאים הנדרשים ומעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו שלושת החשודים בשטחי הרשות הפלסטינאית בסיוע גורמי הצבא והובאו לחקירה במשרדי מרחב איילון.

בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות