ניוזים חמיםחדשות

תאונת דרכים קשה סמוך למחלף שפירים לכיוון בית דגן: פצועה אנוש ושני פצועים קשה מאוד בכביש 412

פצועה אנוש בת 25, שעוברת החייאה ועוד גבר ואישה פצועים קשה מאוד בתאונה קשה בכביש 412 ממחלף שפירים לבית דגן

בשעה 16:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים קשה בכביש 412 ממחלף שפירים לבית דגן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר ושמיר-אסף הרופא 3 פצועים, בהם אישה כבת 25 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית  תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, גבר כבן 30 עם חבלת ראש במצב קשה ואישה כבת 25 במצב קשה עם חבלת ראש.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א משה גלבשטיין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכבים היו ממש מרוסקים עם פגיעות פח קשות מאוד ועמוד הרמזור שנפגע מאחד מהם נטה על צידו. הגבר שנפגע באורח קשה בראשו טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שמיר-אסף הרופא. שתי הנשים שהיו מחוסרות הכרה חולצו מהרכב על ידי הצוותים הגדולים של מד"א תוך כדי טיפול רפואי, אחת מהן הייתה ללא דופק וללא נשימה ופונתה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שמיר-אסף הרופא הסמוך והשניה שנפגעה קשות בראשה פונתה לבי"ח שיבא בתל השומר."

 

צילומים: דוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות