ניוזים חמיםחדשותחינוך

זלזול של סייעת מחליפה בגן בפ"ת שלח 35 ילדים וצוות שלם לבידוד בן שבועיים. ומה עושה בנידון העירייה? רמז: כלום

בעיריית פ"ת מסרבים לפתוח את גני הילדים בשישי כדי לא להכניס סייעות מבחוץ. "גן שליו" על כל 35 ילדיו וההורים וכן צוות הגן, נשלחו לבידוד בן שבועיים, בגלל זלזול של סייעת מחליפה. אותה סייעת שלא אמורה להיכנס לגנים. אז איך מסבירים זאת בעירייה? לא מסבירים

35 ילדי "גן שליו" ברחוב בן גוריון בפ"ת וכל צוות הגן נשלחו לבידוד בן שבועיים, והכל בגלל זלזול של סייעת אחת שהגיעה לגן בידיעה שיש סיכוי גבוה שהיא חולה.
וכך הורים ל-35 ילדים צריכים לעזוב את העבודה לשבועיים, בעוד בעיריית פ"ת לא נוזפים לפחות או נוקטים בצעדי משמעת כנגד הסייעת.
כך מספרת אחת האימהות: "סייעת מחליפה מגיעה לגן בידיעה שבעלה נבדק לקורונה וממתין לתוצאות הבדיקה, גם הממונים עליה ידעו על כך אך למרות זאת איפשרו לה להגיע לעבודה. אחרי כמה שעות התקבלה התוצאה שבעלה חיובי ולכן גם היא נבדקה ויצאה חיובית.
גן שלם כ-35 ילדים, גננת, סייעת, הורים ואחים נדרשים בשבועיים בידוד ומסתכנים במחלת קורונה כי מישהו שם למעלה החליט לאפשר לאותה סייעת להגיע לעבודה בידיעה שזה סיכון מחושב.
"אז תסבירו לי אתם, למה רמי גרינברג שולח לי כל היום הודעות לשים מסיכה ולבוא להיבדק כשהוא והחברה שלו שולחים לנו לגן צוותים חולים/חשודים כחולים בידיעה שלמה?! ולמה ביטלו את ימי שישי בטענה שהמטרה למנוע כניסת סייעות מבחוץ ובסוף כן מביאים סייעות זרות למתחם הגנים ומסכנים אשכול גנים שלם בידיעה?!".
הפנינו את אותן שאלות לעיריית פתח תקווה וזו תגובתם: "עיריית פתח תקוה הקימה חמ"ל קורונה אשר נותן מענה בין היתר גם עבור הנדרשים לבידוד במסגרות החינוכיות ברחבי העיר. מדובר במערך שמופעל על ידי עובדי העירייה ונותן מענה רחב להורים ולתלמידים בנושא זה. לצד זאת גורמי הרשות משקיעים במאמצי הסברה רבים בנושא וכל תלונה תיבדק לגופה ובמשורים המתאימים. בכל מקרה המגע עם חולת קורונה מחייבת בבידוד."
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות