ניוזים חמיםחדשותבריאות

תושב ת"א עבר בין בתי חולים שונים בכל אזור המרכז וגנב עשרות ניידים ותיקים של צוותים רפואיים, שהיו עסוקים בטיפול

המשטרה עצרה בתל אביב תושב העיר בן 36, בחשד שגנב במהלך השבועות האחרונים מספר רב של טלפונים ניידים ותיקים של חולים וצוותים רפואיים מבתי חולים שונים במרכז הארץ

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודש, עם קבלת מספר רב של תלונות מבתי חולים במרכז הארץ, בדבר גניבת טלפונים ניידים ותיקים אישיים הן של חולים והן של עובדים באותם מרכזים רפואיים, במהלך התקופה האחרונה.

בתוך כך, חוקרי תחנת מסובים ניהלו חקירה סמויה בשת"פ מערך הביטחון של בתי החולים, תוך איסוף ממצאים ועדויות, לצד ניתוח מאפיינים של דרכי הפעולה לכאורה של הגנב, כפי שעלו בלמעלה מעשר תלונות.

כאמור, במסגרת החקירה הצליחו השוטרים לחשוף את זהותו של החשוד – תושב תל אביב בן 36, והיום עברה החקירה לשלב הגלוי, עם מעצרו והבאתו לחקירה בתחנת המשטרה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות