ניוזים חמיםחדשות

עיריית ר"ג ממהרת לתת דו"חות, אלא שלא תמיד מיידעת על מתן הדו"ח. התוצאה: תושבים מגלים שהדו"ח שלא ידעו עליו טפח וגם ההוצאה לפועל כבר בהליך עיקול נגדם

עיריית ר"ג בשיטת "מצליח": עיריית ר"ג מחלקת דו"חות רבים, אלא שמסתבר שהיא לא טורחת תמיד ליידע את מקבל הדוח. התוצאה: הקנס תופח ותופח, האזרח שלא יודע, מוצא את עצמו בלי יכולת לערער ומול מעקלי הנוצאה לפועל

דו"חות על חניה לא חוקית זה לא נעים לקבל. אלא שרוב הנהגים היו מעדיפים לדעת שקיבלו דו"ח כזה, בכדי לא למצוא את עצמם משלמים ריביות ומקבלים הודעות מההוצאה לפועל לפני עיקולים, בגלל שלא שילמו דוח שכלל לא ידעו על קיומו.
מסתבר שבעיריית רמת גן יודעים לתת לא מעט דו"חות ואף מצמידים ריביות והוצאטת לפועל לאלו שמתעכבים בתשלום הדו"ח. אלא שמסתבר שלשיטתה של עיריית רמת גן, עדכון האזרחים על כך שבכלל קיבלו דו"ח הוא פרט שולי עד זניח.
זה מה שקרה לתושבת תל אבעב, שהגיעה לתת הופעה בעיריית רמת גן.
גלית מור מספרת איך בוקר בהיר אחד היא מצאה את עצמה רדופה על ידי הוצאה לפועל מטעם עיריית רמת גן: "קיבלתי כרגע טלפון מהוצאה לפועל. לפני שנתיים וחצי הופעתי בעיריית רמת גן. מסתבר שהחניתי את האופנוע שלי במקום לא חוקי (על אף שאחד ממנהלי האירוע אמרו לי להחנות אותו שם). לא קיבלתי דוח על האופנוע או בדואר עד שנתיים לאחר המקרה (לפני חצי שנה בערך) בתוספת קנס יפה על איחור.
מיד התקשרתי לברר (אני אדם נטול חובות). עיריית רמת גן הפנו אותי למשרד עורכי דין א.סנדהרוביץ'. שם טענו שמפני שעברו מעל ל-3 חודשים מקבלת הדוח אין לי איך לערער או לבקש להשפט.
ביקשתי שיגידו לי היכן עודכנתי על כך. אמרה שיש דוח פירוט דואר רשום. אז ביקשתי אותו: כתוב במופרש שהמכתב לא*נמסר לנמען.
"ביקשתי שיחזירו לסכום המקורי מכיוון שלא קיבלתי התראה ואז התשובה היתה:
על פי החוק אנחנו רק צריכים לשלוח בדואר רשום זה לא צריך להתקבל על ידי הנמען.
ניסיתי לדבר עם משרד עורכי הדין – סנדרוביץ׳ בבקשה לפתור את העניין מול מישהו שיכול להתחשב במקרה.
אמרו שאין לי אפשרות לערער על הסכום ושעל מנת לפתור את זה אצטרך לקחת עורך דין כי הם לא מדברים עם אזרחים רגילים. ניסיתי להסביר להם שעיריית רמת גן מייצרת כאן מקרה שיטת מצליח קלאסי ושאני לא מוכנה לקחת חלק בזה-
שעה עם עורך דין עולה כגובה 5 קנסות.
אז זה או שאני משלמת את הדוח המנופח או משלמת לעורך דין שייפתור את הבעיה המגוכחת שנוצרה כאן.
"בינתיים קורונה קרתה, עבודה חיים ולי אין כסף לעורך דין בטח שלא כדי לטפל ברשלנות של עיריית רמת גן. אז עכשיו קיבלתי טלפון מהוצאה לפועל שהודיעו לי שאני חייבת לשלם (פי 3 מסכום הקנס המקורי) אחרת הם נכנסים לי לבית ולוקחים לי חפצים אישיים.
שאת שיחרורם יעלה פי 6 לשחרר.
הבחור החביב מההוצאה לפועל אמר לי שעדיף לי לשלם כי אחרת זה רק יעלה ויעלה
" הם מתנהלים כמו משפחת פשע: 'שלמי כדי שלא יהיו לך בעיות עם הרשויות, את לא יודעת שהם תמיד מנצחים?'. וואלה, אהבתי את העיר הזאת מאוד, הופעתי בה מלא בין עם זה בעירייה או פסטיבלי ספר או באירועים… כרגע אני מרגישה מושפלת, קטנה וחסרת יכולות למול גוף רומס.
מישהו יודע מה עושים כאשר עירייה מתנהגת אליך בביריונות? כי אני כרגע מכודררת לתוך עצמי בוכה ודי בפאניקה".
בעיריית רמת גן ביקשו שלא למסור תגובה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות