ניוזים חמיםחדשות

צעיר בן 19 מיפו דקר ופצע באורח קשה גבר בן 61, תושב יפו, לאחר שביטל את האירוסין לאמו של הצעיר

בתום חקירת המשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד תעיר בן 19, תושב יפו בחשד שדקר את הארוס לשעבר של אמו בן 61, אף הוא תושב יפו  וגרם לו פציעות חמורות

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת תלונה במוקד 100, בדבר חשד לתקיפה חמורה ודקירת גבר מספר פעמים בגופו, כאשר על פי גורמי הרפואה – הפצוע תושב יפו בן 61 פונה במצב קשה מורדם ומונשם אל המרכז הרפואי איכילוב.

חוקרי הנוער של תחנת יפו פתחו בחקירה, במסגרתה עלה החשד כי החשוד – תושב יפו בן 19 הגיע אל ביתו של הקורבן, על מנת ליישר את ההדורים לאחר סכסוך על רקע אירוסין שהתבטלו בעבר של הקורבן לאמו של החשוד ובמהלך המפגש החלה קטטה במסגרתה דקר החשוד מספר פעמים את הקורבן.

חוקרי תחנת יפו עצרו את החשוד ובהתאם לממצאי החקירה, לרבות עדויות ואיסוף ראיות האריכו את מעצרו של החשוד מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב עד היום.

כאמור, היום בתום חקירה מורכבת ורגישה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, כאשר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות