ניוזים חמיםחדשות

מטפלת זרה נעצרה בחשד לאלימות והתעללות בקשישה שטיפלה בה בביתה בת"א. הקשישה הראתה למשפחתה חבלות על גופה ואלו התלוננו במשטרה

המשטרה עצרה בסוף השבוע בתל אביב, מטפלת סיעודית מאוזבקיסטן בחשד להתעללות בקשישה תושבת העיר בת 78 בה טיפלה רק כחודשיים

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה בסוף השבוע, עם קבלת תלונה בתחנת שרת בדבר חשד להתעללות בקשישה בדירתה בתל אביב על ידי המטפלת הסיעודית שלה.

בתוך כך, חוקרי התחנה אספו ממצאים ועדויות מבני המשפחה , מהם עולה חשד כי המטפלת הסיעודית – בת ה- 35 מאוזבקיסטן החלה לעבוד לפני כחודשיים בדירת הקשישה בת ה – 78, כאשר לפני מספר ימים סיפרה למשפחתה כי היא סובלת מאלימות והתעללות ואף הציגה סימני חבלה שלטענתה נגרמו לה ממעשיה של המטפלת.

כאמור, חוקרי תחנת שרת עצרו את המטפלת לחקירה בסיומה נכלאה, כאשר אמש הוארך מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב עד לתאריך 30.11.20.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל גילוי אלימות כלפי כל אדם ובפרט כאשר הקורבנות הנם קשישים או קטינים חסרי ישע ולפיכך תפעל עם כל הסמכויות והכלים העומדים לרשותה על מנת להביא לכליאתם של אלה המסכנים את שלום הציבור ולמען בטחונו".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות