ניוזים חמיםחדשות

הצפות בר"ג, בני ברק והסביבה עם חילוץ נהגים רבים שנותרו לכודים ואף חילוץ משפחות שדירותיהן הוצפו בר"ג

הלילה והבוקר צוותי מגן דוד אדום וכיבוי אש הוזנקו לטפל בארועים רבים של הצפות. חילוץ נהגים לכודים ברחבי ר"ג, חילוץ דיירים מדירות מוצפות בר"ג ובני ברק

הלילה והבוקר צוותי מגן דוד אדום וכיבוי אש הוזנקו לטפל בארועים רבים של אזרחים לכודים בשל הצפות בכל אזור רמת גן.

בשעה 00:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה, בדרך מנחם בגין ברמת גן. דווח על שני כלי רכב שנמצאים מתחת לגשר בסביבה מוצפת. הנהגים חולצו והארוע הסתיים לא נפגעים,

בשעה 00:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה ברחוב עליית הנוער בתל אביב. דווח על נהג רכב שתקוע בתוך שלולית. הנהג חולץ בשלום.

בשעה 00:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה ברחוב החי"ל ברמת גן. דווח על נהג שלכוד ברכב בהצפה. הנהג חולץ ללא פגע.

בשעה 00:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה של מספר דירות, ברחוב הרב עמיאל בבני ברק. הדיירים חולצו בשלום.

בשעה 00:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה ברחוב הבנים ברמת גן. מדיווח ראשוני דווח על הצפה של מים בחניון בין קומות 1- עד 3-. הארוע הסתיים ללא נפגעים.

בשעה 00:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על מספר מכוניות שתקועות בשלולית ענק במושב בית שקמה. 4 מנוסעי הרכבים חולצו על ידי טרקטורים, מהם גבר בן 37  בהיפותרמיה קלה, שפונה על ידי צוותי מד"א לטיפול רפואי בבית חולים.

בשעה 00:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה ברחוב אשל אברהם בבני ברק. נמסר על הצפה בתוך דירה, 8 נפשות חולצו מדירה. ללא פגע.

בשעה 00:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הצפה ברחוב הרב קטרוני בפתח תקוה נמסר על לכוד ברכב. הנהג חולץ בשלום.

בשעה 00:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה בשדרות ירושלים ברמת גן. נמסר על הצפה בדירה עם לכודה. הדיירת חולצה ללא פגע.

בשעה 01:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה בחניון ברחוב תלפיות ברמת גן. דווח על הצפה בתוך חניון וחדירת מים למעלית. הארוע הסתיים ללא נפגעים.

 

צילומים: דוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות