ניוזים חמיםחדשות

אמו של רב"ט ליהוא בן בסה, שנהרג בתאונת הטיס אתמול נפרדת: "אלוהים למה? למה אותך? אני לא מבינה"

רב"ט ליהוא בן בסה מראשון לציון, שנהרג בתאונת הטיס אתמול, כשהיה בגיחה כחניך בקורס טיס, מותיר אחריו הורים ואח תאום המומים. האם שיבולת ספדה לבנה: "ילד עדין, שקט, אבל יש בך כל כך הרבה כישרונות וחכמה בכל תחום"

בשעה 16.00 יובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בראשון לציון, רב"ט ליהוא בן-בסה, חניך קורס הטיס שנהרג אתמול יחד עם מדריכו בתאונת אימונים במסגרת קורס טיס.
ליהוא בן ה-19 התגייס רק לפני 3 חודשים, לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר מקיף ג' בראשון לציון.
שיבולת בן-בסה, אמו של ליהוא, ספדה לו וכתבה: "ליהוא שלי, ילד מדהים שאתה, כל כך בשמחה ותקווה הלכת לשירות. התאפקתי לא לדבר איתך על הפחדים שלי, לא רציתי לעצור את התנופה והמחוייבות שלך. אלוהים למה? למה אותך? אני לא מבינה. ילד עדין, שקט, אבל יש בך כל כך הרבה כישרונות וחכמה בכל תחום.
בשלוש השנים האחרונות  לקחת אחריות על עצמך וגם עלינו, עם אבא שלך, עם אחיך התאום ואיתי. אפשר היה תמיד לסמוך עלייך, להישען, לדבר .
בשיחות על כל נושא ידעת תמיד לסדר את הדברים נכון, למדתי ממך כל כך הרבה. מאיפה שאבת את הידע וההיגיון הבריא? כמו מתנה משמיים. היה בך שקט מיוחד וביטחון פנימי שאין לי מושג מאיפה השגת. מה נעשה בלעדיך מתוק שלי?".
חברים רבים וקרובים ספרו על צעיר מבריק, עם שמחת חיים שהיה גאווה עבור הוריו ולא רק הם.
גיא פרץ, חברו הטוב סיפר בראיון לרדיו 103: "הוא חלם להיות בטיס. זה מה שהוא רצה מגיל קטן. אם שאלו אותו הוא דיבר על זה, אבל הוא היה מאוד צנוע, לא היה משוויץ, והיה לו על מה. כתלמיד, הוא לא באמת השקיע ותמיד הוציא 100, היה הגאווה של השכבה שלנו. הוא היה בן אדם מאוד מיוחד, אין כבר אנשים כאלה היום בדור שלנו"
תמונה: רב"ט ליהוא בן בסה ז"ל. צילום: אלבום משפחתי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות