ניוזים חמיםחדשות

שני נערים בני 16 מקרית אונו נעצרו לאחר שהפכו לסוחרי סמים פעילים במיוחד ומכרו סמים לבני נוער בעיר

אחרי מעקב סמוי, המשטרה עצרה 2 נערים בני 16 מקרית אונו בחשד שסחרו בסמים באמצעות ישומון ברשת ומכרו את הסמים לבני נוער ברחבי העיר

 

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, עצרו בלשי תחנת מסובים 2 קטינים בני 16 תושבי העיר קרית אונו, בחשד כי סחרו בסם מסוג מריחואנה לבני נוער בני גילם, תוך הדחתם לצריכת סם.

בתוך כך, בלשי מחלק הנוער ניהלו חקירה סמויה בת מספר חודשים בעיר במסגרתה ניהלו מעקב סמוי אחר החשודים, עד לשלב בו נאספו הראיות הנדרשות ומעבר החקירה לשלב הגלוי עם מעצרם, כאשר על פי החשד ניהלו את המסחר באמצעות ישומון ברשת.

המשטרה עצרה את 2 החשודים לחקירה בתחנת מסובים לצד חיפוש בבתיהם ותפיסת חומר החשוד כסם מסוכן ובתום החקירה יועבר כלל החומר לעיון והחלטת חטיבת התביעות של משטרת ישראל בהתאם , למיצוי ההליך המשפטי בהתאם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות