ניוזים חמיםחדשותבריאות

דוח מדדי האיכות של משרד הבריאות קובע: "בית רבקה" מקבוצת כללית נבחר לבית החולים הגריאטרי הטוב בארץ

דוח מדדי האיכות של משרד הבריאות קובע: המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי בית רבקה מקבוצת כללית הוא בית החולים הטוב ביותר בישראל בקטגוריית המוסדות הגריאטריים

בכנס האיכות השנתי של משרד הבריאות הוכרזו השבוע תוצאות מדדי האיכות בבתי החולים בישראל לשנת 2019. המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי בית רבקה מקבוצת כללית קיבל ציון 10.0 ונמצא כבית חולים הטוב ביותר בישראל בקטגוריית המוסדות הגריאטריים.

מנהלת המרכז הרפואי, ד"ר מירה מרם, בירכה על הציון הגבוה לה זכה בית רבקה, וביקשה להודות לצוותים שמצעידים את בית החולים להישגים במקצועות הרפואה, הסיעוד, הרוקחות והמשרד, וכן לעובדים בתחומי הפיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ותזונה.

לדברי ד"ר מרם: "לבית רבקה מסורת ארוכת שנים של איכות ומקצוענות בשיקום וטיפול בגיל השלישי. מטרת בית החולים היא להביא את מטופליו למצב התפקודי הטוב ביותר עבורם ולאפשר להם איכות חיים גבוהה ככל הניתן. הדאגה למטופלינו היא בכל ההיבטים, כפי שמתבטא בעשרה מדדי האיכות השונים המתייחסים למניעת סיכונים הנובעים ממצבם של מטופלינו, לטיפול ושיקום ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם דאגה למצבם הנפשי. אנו גאים בהיותנו המרכז הגריאטרי הטוב בישראל ונמשיך לשקוד יום יום על מתן הטיפול האיכותי ביותר למטופלינו".

בית החולים שוכן במרכז פתח תקוה, ברחוב החמישה 4, ומעניק בכל רגע נתון שירותים רפואיים לכ-300 מטופלים גריאטריים מכל חלקי הארץ.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות