ניוזים חמיםחדשות

פוענח: הצעיר בן 21 שנדקר בחוף ראשל"צ ביוני, הותקף על ידי שלושה צעירים מחולון בגלל ויכוח רגעי. הם גם ריססו אותו בגז

המשטרה פענחה את אירוע הדקירה שהתרחש בתאריך 5/6/20 בסמוך לחוף הים בראשון לציון במהלכו נפצע צעיר בן 21, בעקבות ויכוח סתמי עם שלושה צעירים מחולון

בתום חקירה מורכבת שניהלו חוקרי משטרת ראשון לציון, פוענח אירוע דקירה חמור שהתרחש בראשית חודש יוני בסמוך לחוף הים בראשון לציון, במהלכו נדקר בגבו תושב לוד בן 21.

עם התקדמות החקירה נעצרו בחודש שעבר שלושה חשודים בני: 20,19,19,  תושבי חולון במעורבות באירוע.

מהחקירה עלה כי הקורבן וחברו הלכו בטיילת חוף הים בראשון ןציון וחלפו ליד חבורת צעירים שעברה במקום. על פי החשד בין הצדדים התפתח דין ודברים במהלכו תקפה החבורה את השניים בגז מדמיע. הקורבן נדקר על ידי אחד מהחשודים והוא פונה במצב בינוני לטיפול בבית החולים אסף הרופא.

מעצרם של שלושת החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשון לציון ובדיון האחרון הוארך מעצרו של החשוד בדקירה ושני החשודים הנוספים הועברו למעצר בית. עם סיום החקירה צפויה פרקליטות מחוז מרכז להגיש היום כתב אישום כנגד החשודים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות