ניוזים חמיםחדשותחינוך

הוארך מעצרה של הגננת החשודה בהתעללות בפעוטות בגן בר"ג. דחפה והטיחה תינוקות בני מספר חודשים

הוארך מעצרה של הגננת בפעוטון בר"ג החשודה כי הטיחה ודחפה תינוקות בני מספר חודשים, ואף ניסתה להעלים את צילומי האבטחה שתיעדו זאת. הסיפור נחשף בחדשות 12

 

לפני זמן קצר הסתיים הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של החשודה בהתעללות בגן ילדים ברמת גן.

בית משפט השלום בתל אביב אסר על פרסום פרטי החשודה והאריך את מעצרה של החשודה עד יום חמישי(5.11). האירוע הקשה פורסם אמש לראשונה בחדשות 12.

ההורים החלו לחשוד שמשהו לא טוב קורה בגן הילדים ברמת גן לאחר שאחת האמהות סיפרה לחדשטת 12: "הבן שלי חזר על תלונות חוזרות ונשנות. על משיכה בשיער מהגננת, הוא היה אומר: 'הגננת הרביצה לי ביד'".

האם מיהרה לשתף הורים אחרים בגן ואלו מיהרו ודרשו מהגננת להציג בפניהם את צילומי מצלמות האבטחה. אלא שלדבריהם, הגננת טענה כי המצלמות היו כבויות ואין לה צילומים להעביר.

אלא שההורים הצליחו לשכנע את אחד מעובדי הגן להעביר לידיהם ולידי המשטרה את הצילומים עם המעשים הקשים, בהם נראית הגננת דוחםת ומטיחה פעוטות בני מספר חודשים, ובסוף השבוע שעבר הם הגישו תלונה במשטרה. "אנחנו מצפים שהיא תהיה מאחורי סורג ובריח וזה המקום שלה, להיות בכלא, שם היא תישאר", אומרת אחת האימהות.

אחד האבטת מעיד: "ההורים בגן הם מעורבים, אנשים משכילים. לא שערנו בנפשנו שזה יקרה לילדים שלנו. אנחנו לא ישנים מאז שראינו את הסרטונים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות