ניוזים חמיםחדשות

סחיטה עד הבית: ארבעה גברים פרצו לבית פרטי ברמת החייל ת"א והכו באלימות את האב מול עיני אשתו וילדיו, בגלל חוב כספי שלא שילם להם

המשטרה פענחה אירוע חמור של סחיטה באיומים, התפרצות לבית ותקיפה חמורה של אב המשפחה, בנוכחות אשתומוילדיו שאירע בבית פרטי בשכונת רמת החייל בתל-אביב. הסיבה: חוב כספי של האב לתוקפים

תחילתה של החקירה בתאריך 23/10/20, בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל על מספר חשודים שפרצו לבית פרטי בתל אביב. שוטרי מרחב ירקון שהגיעו אל הבית, נכנסו פנימה ועצרו ארבעה חשודים.

בשל זהות החשודים, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז.
מהחקירה עלה חשד כי על רקע סכסוך כספי, הגיעו שישה אנשים לביתו של הקורבן, כשעל פי החשד אחד מהם טיפס על הגדר ופתח את השער מתוך החצר לשאר החשודים שנכנסו ודפקו בחוזקה על דלת הבית.

שני חשודים נכנסו אל הבית ועלו במעלית אל המפלס השלישי שם פגשו בקורבן ותפסו אותו בחוזקה, בעוד אשתו של הקורבן אספה את הילדים והסתתרה איתם באחד מחדרי הבית עד להגעת כוחות המשטרה.

עוד עולה מהחקירה כי החשודים תקפו את הקורבן באלימות וגרמו לחבלות בראשו ובגופו. בנוסף, איימו החשודים על הקורבן ברצח, במטרה לגבות את החוב הכספי.

אחד השוטרים שנכנס אל הבית הבחין בחשודים ובקורבן, שלף את נשקו והורה להם לשכב על הרצפה עד להגעת כוחות נוספים שעצרו את ארבעת החשודים.

עם התקדמות החקירה עצרו בלשי הימ"ר שני חשודים נוספים במעורבות באירוע, תושבי תל אביב, שעל פי החשד נמלטו מהבית עם הגעת השוטרים.

מעצרם של ששת החשודים (50,25,26,21,22,22) הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ ועם סיום החקירה, הגישה פרקליטות מחוז ת"א הצהרת תובע לפי בכוונתה להגיש כתב אישום חמור כנגד החשודים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות