ניוזים חמיםחדשות

צעיר מחולון פתח במסע אלימות קשה ברחבי העיר, כשבמספר מקרים רדף, תקף באלות ודקר קורבנות שונים

בתום חקירה משטרתית מורכבת ומסועפת הגישה היום המשטרה כתב אישום נגד תושב חולון בגין מספר מקרים של אלימות חמורה, בהם תקף באלות ודקר ברחובות העיר מספר קורבנות באירועים שונים

 

תחילתה של החקירה באירוע שהתרחש במוצאי יום כיפור (27.9.2020) כאשר הנאשם בן 21 מחולון, חבר לאנשים נוספים ויחד עימם רדף אחרי הקורבן בן 24 מחולון ברחובות העיר חולון עד שהגיעו למרכז המסחרי ברחוב אמיר דרורי.

שם, בגרם המדרגות לכיוון המרתף, תקפו החשודים, ביניהם הנאשם, את הקורבן ודקרו אותו בסכין במספר איברים בגופו. כתוצאה מכך נפצע הקורבן באורח בינוני (על פי גורמי רפואה) והוא פונה לטיפול רפואי בבית חולים.

במהלך החקירה, הובא לידיעת היחידה החוקרת כי הנאשם מעורב בתקיפה נוספת שהתרחשה ב 17.9.2020 בתחנת דלק בשער הגיא. במקרה הזה תקף הנאשם, יחד עם אנשים נוספים, את אחד העובדים במקום בן 24 מירושלים באמצעות אלת בייסבול, כשהוא מכה אותו במספר איברים בגופו. אלא שבכך לא הסתיים הסיוט עבור הקורבן. הנאשם אחז בו בזמן שאדם אחר דקר אותו במספר איברים בגופו ולאחר מכן הכה אותו באמצעות אבן שמצא במקום.

בשבוע שעבר נעצר הנאשם בתל אביב כאשר החזיק ברשותו סכין, שלא כדין.

חקירת המקרים הללו הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב איילון והיום (ה') הוגש נגד הנאשם, באמצעות חטיבת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום בגין עבירות אלו.

בנוסף תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הנאשם וכן תבקש לחלט את רכבו, אשר שימש אותו בביצוע עבירות אלו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות