ניוזים חמיםחדשותבריאות

לקראת החזרה ללימודים: כללית מפעילה החל מהבוקר עמדת בדיקות עבור עובדי ההוראה בעיר פתח תקווה

לקראת פתיחת מערכת החינוך בעבור ילדי כיתות א'-ד' ביום ראשון הקרוב, עובדי צוותי הוראה המתגוררים בפתח תקווה וחברים בכללית מוזמנים להידגם במתחם הבדיקות הממוקם ברחוב אברהם טביב 7, צמוד למרפאת מחנה יהודה

לקראת פתיחת מערכת החינוך בעבור ילדי כיתות א'-ד' ביום ראשון הקרוב (ה-1.11), הגדילה כללית את מספר מתחמי הבדיקות ואת שעות פעילותן, במטרה לאפשר לעובדי ההוראה לבצע בדיקות קורונה במהירות ובנגישות. המתחמים הייעודיים פועלים במתכונת מיוחדת כבר החל מהבוקר (ד', 28.10). זאת במטרה לאפשר דיגום מהיר וקבלת תשובות עוד לפני החזרה למתכונת של לימודים פרונטאליים בתחילת השבוע.

לצורך הצלחת מבצע הדיגום, יפעלו כ-90 מתחמי בדיקות של כללית ברחבי הארץ, בנוסף למתחמים שמפעיל פיקוד העורף. כמו כן, מעבדות כללית יעבדו במשמרות מתוגברות, כולל בסוף השבוע, על מנת לספק את התשובות במהירות האפשרית.

עובדי צוותי הוראה המתגוררים בפתח תקווה וחברים בכללית מוזמנים להידגם במתחם הבדיקות הממוקם ברחוב אברהם טביב 7, צמוד למרפאת מחנה יהודה (שימו לב כי הכניסה למתחם נפרדת מהכניסה למרפאה). בכדי למנוע התקהלויות, מותנה הדיגום במקום בקביעת תור מראש דרך מוקד כללית בטלפון 2700* או דרך אתר/אפליקציית כללית.

מתחם דיגום הקורונה במחנה יהודה יפעל בימים ה'-ו' בין השעות 8:00 ל-15:45 וביום שבת בין השעות 8:00 ל-12:00.

 

בצילום: האחות עינת ברדה יחד עם צוות מתחם הדיגום בכללית פ"ת: נידא ג'בארה, רבקה טנגי, דעאה עיסא ואנהאר סרסור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות