ניוזים חמיםחדשות

נעצר פדופיל בן 37 מחולון שהתחזה ברשתות לסוכן דוגמנות, וכך שידל ילדים מגילאי 10 לשלוח לו תמונות עירום שלהם

המשטרה עצרה מפוקח מין בן 37 מחולון, בחשד להתחזות לסוכן דוגמנות וכך דרך הרשת שידל ילדים מגילאי 10 לשלוח לו תמונות עירום שלהם

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה נגד אדם החשוד כי פתח פרופיל פיקטיבי ברשת חברתית והתחזה באמצעותו כסוכן דוגמנים. המשטרה חושדת כי באופן זה שידל החשוד קטינים בגילאי 10-17 , מכל רחבי הארץ, לשלוח לו תמונות בעירום ואף הציע להם להיפגש עמו.

בנוסף, במסגרת ההתכתבות של החשוד עם קטינים, הוא הציע להם להשתתף בקליפ מוזיקלי. בעניין זה הוגשו מספר תלונות למוקד 105 (מרכז לקבלת פניות ודיווחים מהציבור ולמתן מענה מקצועי בנוגע לפגיעות, אלימות ופשיעה נגד ילדים ונוער במרחב המקוון).

החשוד (37, חולון) הינו מפוקח מין. הוא נעצר במהלך סוף השבוע האחרון, לאחר פעילות של יחידת צור בביתו, במהלכה התגלו ממצאים כי החשוד מפר את צו בית משפט, ומעצרו הוארך בבימ"ש השלום בתל אביב עד מחר (26.10.2020)

במשטרה מוסיפים: "אנו קוראים לציבור ההורים לגלות עירנות בכל הנוגע לאנשים עימם ילדיהם משוחחים ומתכתבים ברשתות החברתיות ולדווח למשטרה על כל חשד לעבירה".

הפרופיל הפיקטיבי שיצר לעצמו החשוד הינו: MEIR11144. במידה וישנם מקרים נוספים המיוחסים לפרופיל זה – יש לפנות למשטרה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות