ניוזים חמיםחדשות

כתב אישום נגד בן 24 מבת-ים שריסס גז פלפל על מפגינים, לפני שבוע, ברחוב יפת ביפו

המשטרה הגישה כתב אישום נגד נאשם בן 24 מבת-ים, שריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה שהתקיימה בשבוע שעבר ברחוב יפת ביפו, בזמן שנהג ברכבו

 

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה אתמול (ד) לבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד בן 24 מבת-ים, המואשם בכך, שריסס גז פלפל לעבר משתתפי מחאה שהתקיימה בשבוע שעבר 17.10.20 בשעות הערב בצומת הרחובות יפת-הבעל שם טוב ביפו.

על פי כתב האישום, הנאשם נהג ברכב פרטי יחד עם בת זוגו ואחרות, ובהגיעם לצומת, הפנו אמירות וגידופים לעבר המפגינים והנאשם ריסס מתוך הרכב גז פלפל, אשר פגע בעיניהם של שניים מהמפגינים.

מיד בסמוך לאירוע, פתחה המשטרה בחקירה מאומצת, שכללה פעולות מהירות לאיתור זהות הנאשם אשר עזב את המקום והצליחה לעצור את הנאשם שעות ספורות לאחר האירוע.

כאמור, עם השלמת החקירה שנוהלה במרחב יפתח של המשטרה , הוגש אתמול (ד) כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות יחידת תביעות תל אביב של חטיבת התביעות במשטרה.

כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום שהוגשו לאחרונה על ידי המשטרה, נגד נאשמים אשר נהגו באלימות כלפי מפגינים ברחבי הארץ ובמשטרה ממשיכים לחקור ביסודיות מקרים נוספים במטרה להגיע למיצוי דין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות