ניוזים חמיםחדשות

בלי מצפון: גנבה קלנועית בת"א מבעל מוגבלות וטיילה איתה עד שהמשטרה איתרה אותה, עצרה אותה והשיבה את הקלנועית לבעליה שנזקק לה כדי להתנייד

בזכות פעילות ממוקדת ועירנות השוטרים הושבה הבוקר קלנועית שנגנבה ברחוב אבן גהירול בתל אביב מאדם בעל מוגבלות

גם בימים אלו, בהם מקצה המשטרה כוחות ומשאבים רבים למאבק הלאומי בהתפשטות נגיף הקורונה, ממשיכים שוטרי משטרת ישראל לפעול לשם צמצום עבירות הרכוש ותפיסתם של אותם עבריינים אשר פוגעים ברכושו של האזרח הנורמטיבי, שומר החוק.

בתוך כך, לפני כעשרה ימים נגנבה מרחוב אבן גבירול בתל אביב קלנועית של אדם בעל מוגבלויות. השוטרים ביצעו סריקות והקדישו מאמצים רבים על מנת לאתר את הרכוש החשוב והיקר.

אתמול (ב') הבחינו השוטרים באשה הנוהגת בקלנועית העונה לתיאור ועיכבו אותה לבדיקה. עד מהרה הוברר כי למעט נזק קל שנגרם לקלנועית הצליח בעליה לזהות אותה והקלנועית נלקחה לתחנת המשטרה.
הבוקר (ג') הגיע בנו של בעל הקלנועית לתחנת לב ת"א שם קיבל אותה בחזרה מידיהם של השוטרים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות