ניוזים חמיםחדשות

אחיה של האישה שהותקפה ע"י בעלה מול בנם הפעוט: "הוא התחיל לשחוט אותה וקילף לה העור מהקרקפת מול בנם ששרוע בדם ובוכה"

עופר איסקוב, אחיה של האישה שכמעט נרצחה על ידי בעלה בביתם במצפה רמון, לעיני בנם הפעוט, מתאר בפוסט מטלטל את רגעי התקיפה המזעזעים: "הוא התחיל לשחוט אותה וחתך לה את הפנים היפות, חתך לה את האוזן, שבר לה את העצמות בידיים ובחזה, וקילף את העור מהקרקפת"

עופר איסקוב, שאחותו הותקפה באכזריות ערב החג על ידי בעלה בביתם במצפה רמון, לעיני בנם הפעוט והוריה שהיו בשיחה עמה, כתב פוסט מצמרר אמש בו הוא מספר על רגעי האימה בהם כמעט ואיבד את אחותו לעיני האחיין והוריו:

"גיסי לשעבר ניסה לרצוח את אחותי הקטנה בעודה מחזיקה את בנם הפעוט בן השנה וחצי בחיקה. הוא תקף אותה באכזריות רבה עם מערוך וסכין מטבח, שנייה לפני שיצאה מהבית. ריסק לה את הלסת והעיף לה את כל השיניים מהפה, ולאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים. וכל זה תוך כדי שיחה שאחותי מדברת עם ההורים בטלפון ורק מתחננת שיעזוב אותה וייתן לה ללכת, אך כלום לא עזר.

"הוא התחיל לשחוט אותה וחתך לה את הפנים היפות, חתך לה את האוזן, שבר לה את העצמות בידיים ובחזה, וקילף את העור מהקרקפת וכל זה מול בנם ששרוע בדם ובוכה".

"אז לך ה'גבר' שאתה חושב שאתה, שמרים יד על חלשים ממנו, הגבר שמרביץ לנשים ומרים עליהן יד. הגבר שאתה חושב שאתה היא רק מסכה ובמציאות אתה רק עוד נמושה ורכיכה שאסור לה לצאת ולראות אור יום. אך אל דאגה אנחנו חזקים יותר ממך ושום דבר לא ישבור אותנו".

איסקוב פנה לכל הנשים שחיות תחת אלימות גבר ובמשפחה וכתב: "לכן נשים יקרות אני אומר לא לשתוק, לפתוח את הפה מול הגורמים והמחלקות השונות. תנסו ללכת בשקט אל בבטחה יחד לא ניתן לרצח הבא להופיע".

 

בתמונה: האח עופר איסקוב שתיאר את רגעי הזוועה. צילום: פייסבוק איסקוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות