ניוזים חמיםחדשות

חולון בכיוון לאדום? עלייה דרמטית בחולים בחולון: רק ביממה האחרונה נוספו 76 חולים מאומתים

עלייה חדה ודרמטית במספר החולים בחולון שמתקדמת בצעדי ענק להיות מוכרזת עיר אדומה.מצב התחלואה בשכונת קריית אילון גבוה במיוחד וגם בקריית שרת, קריית בן גוריון ונאות רחל הנתונים במגמה עלייה דרסטית

עלייה דרמטית, חדה וברורה נרשמת בימים האחרונים בנתוני הקורונה בחולון.
76 מאומתים חדשים לקורונה נוספו רק ביממה החולפת ו-447 חולי קורונה מאומתים נמצאים כרגע בחולון.

מדובר בעלייה של 50 אחוז במספר החולים, בתוך עשרה ימים בלבד.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון מזהיר על עלייה חדה במספר שכונות בעיר ועל מצב מחמיר בכל העיר: "מצב התחלואה בשכונת קריית אילון גבוה במיוחד וגם בקריית שרת, קריית בן גוריון ונאות רחל הנתונים במגמה עלייה דרסטית!

"אלה ימים לא פשוטים. הקורונה היא לא פייק ניוז – היא אמיתית והיא מסוכנת. השאננות היא האויב, אבל זה בידיים שלנו: עלינו לשוב לזכור ולהזכיר את כללי הממ"ש – מסכה, מרחק, שטיפת ידיים. גם אם יש לכם תסמינים קלים – אל תהססו – לכו להיבדק!!! חובת הבידוד היא לא זכות, היא חובה. אם אתם חולים מאומתים, מומלץ לפנות לקופת חולים ולבקש להתפנות למלונית.

"לא כך רצינו להגיע לשנה החדשה המתקרבת עלינו. אנו עושים הכל כדי לנסות לקיים שגרה עירונית גם בימים טרופים אלו. כדי שנוכל לחגוג את השנה החדשה, גם אם באופן מוגבל – חייבים להוריד את התחלואה בחולון!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות