ניוזים חמיםחדשות

רוכב קטנוע בן 17 מראשל"צ נסע באדום, נמלט מהשוטרים וכשנלכד התברר שלא הוציא רישיון מעולם

רוכב קטנוע בן 17 מראשון לציון נצפה מבצע עבירה של חציית צומת באור אדום, ניסה להימלט ונעצר על ידי שוטרי אגף התנועה לאחר שהתברר כי לא הוציא רישיון נהיגה מעולם

 

במסגרת המאבק בתאונות הדרכים בהיותו בפעילות אכיפה, הבחין מתנדב אגף התנועה, ברוכב קטנוע חוצה צומת באור אדום. סימן לרוכב לעצור, אולם הרוכב לא נשמע להוראות והחל במנוסה על כביש 4.

שוטרי אגף התנועה רכובים על אופנועים, הגיעו לסייע בעצירת הרוכב שהמשיך בנסיעה פרועה על כביש 4, בניגוד לתנועה תוך סיכון כלל משתמשי הדרך. לאחר מרדף קצר הצליחו לעצור את רוכב הקטנוע , כאשר הוא נוסע על שול הדרך בניגוד לתנועה.

בבדיקה התברר כי הרוכב בן 17 תושב ראשון לציון, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הנ"ל עוכב לחקירה בסיומה, הקטנוע הושבת ל-30 ימים והוא הועבר לבימ"ש, שהחליט ביום חמישי לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים עד היום בבוקר.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות