ניוזים חמיםחדשות

נקבע מותו של הישראלי בן ה-40 שנדקר על ידי פלסטינאי בן 46 בצומת סגולה

לאחר נסיונות החייאה, לפני זמן קצר, הרופאים בבילינסון קבעו את מותו של הישראלי בן ה-40 שנדקר בצהריים בצומת סגולה על ידי פלסטינאי בן 46 מאזור השומרון, שהייתה לו אשרת כניסה לתחומי הקו הירוק. הדוקר שרצח על רקע לאומני, נעצר

בצהרי היום נדקר אזרח ישראלי, באורח אנוש, בזמן ששהה בצומת סגולה. לפני זמן קצר נקבע מותו לאחר שהרופאים נאבקו על חייו בבילינסון.
מממצאי חקירה ראשוניים עולה כי החשוד בן 46, פלסטיני תושב השומרון דקר על המדרכה ישראלי בן 39 ופצע אותו באורח אנוש. החשוד ברח לכיוון צומת סגולה, שם נעצר על ידי כוח משטרה.

ישראל גודלבסקי מפקד זק״א שרון: ״לצערי הרופאים בבית החולים בלינסון נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע כבן 40 לאחר פעולות החייאה ממושכות.

״עם סיום חקירת המז״פ בזירה הגענו לחלוק כבוד אחרון לנרצח, הזדעזעתי מהמראות הקשים, בכאב ובדמעות טיפלנו בכבוד המת באיסוף הממצאים הרבים בזירת הקשה".

 

צילומים: יחזקאל איטקין זק"א ודוברות המשטרה (הסכין בה בוצעה הדקירה)

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות