ניוזים חמיםחדשות

ממשיכים מאמצי המשטרה לאיתור הנעדר בן ה-17, שנכנס לים בבת-ים במוצאי שבת

ממשיכים החיפושים הנרחבים אחר הנער בן ה-17 שנכנס לים בבת-ים במוצאי שבת. החיפושים בים מתבצעים על ידי שוטרי השיטור הימי של המשטרה המפעילים סירות, אופנועי ים וצוללנים ואליהם הצטרפו צוללני יחידת להבה של כב״א

במוצ״ש האחרון בשעות הערב, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות חשש לטביעת נער בן 17 מירושלים, שנכנס לים בבת-ים בשעת ערב.

עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה משולבים החלו בחיפושים נרחבים לאיתור הנעדר, בים, ביבשה ובאוויר. החיפושים נמשכים כל העת ונציגי משטרת מרחב איילון נמצאים בקשר עם בני משפחת הנעדר.

החיפושים בים מתבצעים על ידי שוטרי השיטור הימי של המשטרה המפעילים סירות, אופנועי ים וצוללנים ואליהם הצטרפו צוללני יחידת להבה של כבוי אש וכן חברים ומכרים של הנעדר, רכובים על אופנועי ים, שהצטרפו באישור המשטרה.

בנוסף, מסוק משטרתי של היחידה האווירית ורחפנים סורקים באוויר ושוטרים ומתנדבים ממשטרת מרחב איילון , מבצעים סריקות רגליות ורכובות לאורך רצועת החוף בבת ים ובחופים הצפוניים והדרומיים לבת ים. החיפושים נמשכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות