ניוזים חמיםחדשותבת ים

ראש עיריית בת-ים הודיע כי הכניסה לחופי הים תותר רק לתושבי העיר, מחשש להדבקות בקורונה עקב צפיפות ועומס רב

בעקבות צפיפות גדולה שמורגשת בשבועות האחרונים בחופי העיר, ובפרט החוף הנפרד שאינו מאפשר שמירה על כלל והריחוק החברתי - הורה ראש עיריית בת ים צביקה ברוט לאסור כניסה של מאורגנת של תושבים מערים אחרות לחופי העיר

העיר בת-ים נמצאת כבר תקופה ארוכה ברשימת הערים הירוקות, אודות למודל הייחודי שיזם ראש העיר. בעירייה נחשפו בימים האחרונים לעובדה שבחופי הים – ובפרט החוף הנפרד המשרת את הציבור החרדי – נמצאים מדי יום אלפי תושבים המגיעים באוטובוסים מערים כמו בני ברק, מודיעין עילית, אלעד וריכוזים חרדיים אחרים שחלקם מוגדרים אדומים. 

גם בחופים הרגילים ישנם אלפי המגיעים מחוץ לבת-ים, ובאחרונה התגלו בחופים חולי קורונה רבים שהדביקו אחרים.

בהתאם להנחיית ראש העיר, יוצבו בכניסה לחוף שוטרים ופקחים אשר לא יאפשרו לאוטובוסים מאורגנים להיכנס למתחמי החוף. בנוסף, תווסת הכניסה לחוף הנפרד ותותר כניסה של 1000 מתרחצים בלבד בכל רגע נתון – בניגוד לאלפים רבים שנמצאים שם עד היום.

לדברי ראש העיר ברוט:״ אנו עובדים מסביב לשעון כדי לשמור על בת ים כעיר ירוקה, תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטים ועם תושבי העיר. בכוונתי לעשות הכל בכדי לשמור על בריאות הציבור ואני רואה בחומרה כל התקהלות ואי הנחיה לכללי משרד הבריאות שמצילים חיים.
בחוף הים אי אפשר לשמור על ריחוק ואנחנו לא דורשים מה עבורו לחבוש מסיכה, אבל מצד שני גם לא נאפשר לסכן את התושבים שלנו באמצעות צפיפות לא סבירה שנגרמת כתוצאה מהגעת אורחים. יש לנו את רצועת החוף היפה בארץ ואנחנו שמחים מאד לארח תושבים מערים אחרות, אך כפי שאנחנו ממעטים לארח בימים אלה אנשים זרים בבתים שלנו – כך נכון לעשות גם בחופי הים. החופים יישארו פתוחים באופן חופשי לבת-ימים, ואת האורחים נשמח לקבל בעוד כמה חודשים, לאחר שכולנו נעבור את סכנת הקורונה״.
בתמונות צילומי החוף הנפרד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות