ניוזים חמיםחדשות

נעצר בעל חנות הרהיטים "השולחן הראשון שלי" בת"א, לאחר שהונה יחד עם אחיו לקוחות רבים ואף תקף ואיים עליהם

המשטרה עצרה בעל חנות הרהיטים "השולחן הראשון שלי" ברחוב בן עטר 19 בת"א, שהונה לקוחות, ביחד עם אחיו, באופן שיטתי. הבטיחו לספק סחורה ולא עשו סאת ואף איימו על לקוחות שהתלוננו

 

בתום חקירה סמויה שנוהלה בתקופה האחרונה על ידי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, אתמול  נעצר אחד משני אחים, בן  25 מתל אביב, בעלי חנות רהיטים "השולחן הראשון שלי" ברחוב חיים בן עטר 19 בתל אביב, בחשד כי השניים הונו לקוחות באופן שיטתי ופסול ואף נקטו באלימות נגד לקוחותיהם.

תחילתה של החקירה בתלונות שהוגשו לפני מספר חודשים על ידי מתלוננים, שכל מבוקשם היה לרכוש רהיטים מהחנות בתל אביב.

על פי חומר הראיות שאספה המשטרה במסגרת החקירה הסמויה, החשוד שנעצר ואחיו , שנמצא בבריחה, פעלו באופן שיטתי ועברייני, בכך שמשכו אליהם לקוחות תמימים בין היתר באמצעות פרסומים כוזבים , גבו מהם במרמה כספים בעבור המוצרים , הבטיחו לספק להם את הריהוט שהוזמן, תוך זמן נקוב, כל זאת על אף שידעו כי אין בכוונתם לספקו כלל.

משלא סופקו ההזמנות, או לחילופין סופקה סחורה פגומה, לקוחות שדרשו לקבל החזר כספי או את הריהוט התקין שבעבורו שילמו , הותקפו על ידי החשוד או אחיו , אשר אף גידפו והפנו כלפיהם איומים .

על פי החשד, ריבוי התלונות מלמד על דפוס התנהגות רצדיביסטי ושיטתי של גזל מקורבנות תמימים והפחדתם באמצעות איומים או אלימות פיסית .

המשטרה קוראת לכל מי שרואה עצמו כנפגע באופן המתואר בהודעה זו מהקשר של בית העסק, לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה. היום הוארך מעצרו של החשוד.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות