ניוזים חמיםחדשות

איך ויכוח סתמי בין 2 עובדים במפעל עופות בלוד הגיע לכדי רצח צעיר בן 19 מלוד בתחום המפעל?

המשטרה סיימה את חקירת החשוד ברצח שאירע לפני כשבועיים במפעל לעיבוד עופות בלוד. הויכוח בין שני העובדים עבר לזריקת עופות ובסוף השלכת סכין שהובילה לרצח הטראגי

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה סיימו את חקירת החשוד בן 16 מרהט, שנעצר בתאריך 7/8/20 בחשד לרצח צעיר בן 19 מלוד, במפעל לעיבוד עופות בלוד.

מהחקירה עלה חשד לפיו במהלך דין ודברים בין החשוד לקורבן השליכו האחד על השני חלקי עוף מפס הייצור של המפעל.

בשלב מסויים זרק החשוד את הסכין שבידו לעבר הקורבן והסכין ננעצה בחזהו של הקורבן. הקורבן נפצע באורח אנוש, פונה לבית החולים ושם נקבע מותו.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו למקום שוטרים שהחלו באיסוף הממצאים בזירה. מספר שעות לאחר מכן, בעקבות פעילות מבצעית וחקירתית של המשטרה נעצרו החשוד ואביו ברהט והם נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בלוד. במהלך החקירה נחקר החשוד ונגבו עדויות מפועלים שעבדו במקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד החשוד ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בעניינו. מעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום בשלושה ימים נוספים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות