ניוזים חמיםחדשות

אסירים מהכלא הונו בתי עסק בכל הארץ כשהתחזו למנכ"לי העסקים והביאו אותם לשלוח להם מאות אלפי שקלים דרך שליח

חשד: אסירים התחזו מהכלא למנכ"לים של בתי עסק ומשכו במרמה כסף וסחורה במאות אלפי שקלים

חקירה סמויה של יחידת הונאה במשטרת ישראל בשיתוף ענף מניעת פשיעה בחטיבת המודיעין בשב"ס, הביאה אתמול למעצר של ארבעה חשודים, מתוכם שני אסירים, בחשד שהונו בתי עסק ברחבי הארץ.

בעקבות תלונות רבות שהתקבלו ברחבי הארץ נפתחה חקירה סמויה, ביחידת ההונאה של מחוז מרכז, ממנה עלה חשד לפיו אסירים מכלא השרון ביצעו שיחות טלפון מהכלא לבתי עסק שונים ברחבי הארץ והתחזו בין היתר למנכ"ל הרשת. על פי החשד דרשו החשודים מאחד העובדים למסור לנהג מונית שהגיע לבית העסק, כסף במזומן וסחורה בשווי אלפי שקלים.

עם המעבר לחקירה הגלויה ערכו אתמול בלשי מרחב שפלה וחוקרי ההונאה חיפושים בבתיהם של החשודים במקביל לחיפוש שערכו סוהרי יחידת דרור בכלא. השוטרים עצרו לחקירה את שני האסירים (בני- 44,28) ומעצרם הוארך אתמול על ידי בית משפט השלום בראשל"צ בשבעה ימים.

מעצרו של חשוד נוסף תושב רחובות בן 20, הוארך היום בבית המשפט השלום בראשל"צ בשישה ימים ושל חשוד קטין בן 17 מיבנה בשלושה ימים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות