ניוזים חמיםחדשות

בעלי חנות הדפוס בר"ג, בה רוסס אתמול צלב קרס מעל "התו הגאה", במסר חריף: "נזכיר למי שריסס, שמי שהשתמש בסמל הזה, כנראה חיסל בעבר חלק ממשפחתו"

שוב צלבי קרס ברמת גן על תו הקשור לקהילה הגאה, והפעם חנות דפוס שתלתה בפתחה את "התו הגאה" המעניק הנחה לחברי הקהילה. בעלי החנות "גרמושקה העתקות" במסר חריף: "אנו מרגישים יותר מגאים לתת יחס שווה לכלל המגדרים"

אתמול בבוקר התעורר אלעד צביאלי, בעלי חנות הדפוס "גרמושקה העתקות" ברמת גן, לצלב קרס שרוסב על גהי "התו הגאה" שניצב בחלון החנות.

לא מדובר במקרה הראשון בו מרוססים צלבי קרס על גבי דגלים או כרזות השייכות לקהילה הגאה.

הבעלים צביאלי כתב מסר חריף וברור למי שאחראי לריסוס הכתובת הבזויה, וכך כתב אלעד צביאלי:

"עצוב, שנת 2020 וזה הבוקר טוב שלנו בכניסה לעבודה במרכז רמת גן, עסק שמקבל את כולם ובאופן קבוע תומך בקהילה הלהט"ב, מקנה לו הנחות ונותן להם להרגיש שווים בני שווים, אז לגיבור שדאג להרוס את הה"תו הגאה" נשמח להזכיר לו שמי שהשתמש בסמל הזה סביר להניח שדאג לחסל גם חלק ממשפחתו הקרובה או הרחוקה יותר.

ורק בשביל הסובלנות וקבלת האחר קחו דוגמא ממשלת ישראל שבבוקר זה הציעה עזרה הומניטרית ורפואית לממשלת לבנון למרות שמדינה זו והנהגתה נחשבת למדינת אוייב.
בגרמושקה העתקות בע"מ מרגישים יותר מגאים לתת יחס שווה לכלל המגדרים.
בוקר טוב ישראל.

בעלי עסקים וחנויות, אשמח להדפיס לכם ללא עלות פלקט בגודל A3 של דגל הגאווה להציב בכניסה לחנות על חלון הראווה לסולדריות וקבלה".

 

תמונה: פייסבוק אלעד צביאלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות