ניוזים חמיםחדשות

הסרטונים שפורסמו עם הופעת האומנים והריקודים בסופ"ש, הביאו לצו סגירת אולם אירועים בת"א

צו סגירה מנהלי לאולם אירועים בתל אביב שפעל תוך הפרת הוראות צו הבריאות נגיף הקורונה. התקיימו במקום מופע עם אומנים וריקודים מבלי שנשמר ריחוק חברתי

 

סרטונים שהובאו לידיעת המשטרה הראו כי באולם אירועים בתל אביב, אשר היה אמור להיות סגור בהתאם להוראות התקש"ח, התקיימה במהלך סוף השבוע אירוע של הופעת אומנים ובמקום התקיימו ריקודים מבלי שנשמרו הוראות הריחוק החברתי והמשתתפים היו ללא מסכות.

לאור חומרת העבירות ויצירת סיכון לבריאות הציבור ובטחונו, זימנה המשטרה את בעלי המקום וערכה לו שימוע.

בהתאם להחלטת קצין משטרה ובהתאם לסמכויות המסורות לו מתוקף חוק סמכות מיוחדת להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (צווי סגירה מנהליים)(הוראות שעה), התשפ 2020, נמסר לבעלי המקום צו סגירה מנהלי למשך 7 ימים בתוקף החל מהיום.

במשטרה מסרו: "המשטרה רואה בחומרה רבה התנהלות זו, המפרה באופן בוטה את תקנות שעה"ח, תוך גרימת סיכון חיי הציבור. במקומות בהם נגלה כי, במודע וביודעין, הופרו התקנות, תוך סיכון חיי אדם ופגיעה בבריאות הציבור, הרי שהמשטרה תאכוף את התקנות תוך רישום דוחות וסגירת המקומות בהתאם לסמכויות הנתונות לנו וע"פ הוראות החוק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות