ניוזים חמיםחדשות

בני זוג תושבי בת-ים חולים מאומתים, הסתובבו בטיילת העיר ללא מסיכות והפרו בידוד. השוטרים שהגיעו והורו להם להיכנס לבידוד, נשלחו בעצמם לבידוד בשל חשיפה אליהם

במהלך סוף השבוע, 2 שוטרים שעסקו בפעילות אכיפה למען הציבור בבת ים, נחשפו לחולי קורונה מאומתים שהפרו את ההנחיות ועקב כך נאלצו להיכנס לבידוד, והסתובבו בטיילת בלי מסיכות

המאבק הלאומי לצמצום התפשטות נגיף הקורונה מציב א

שוטרי משטרת ישראל ממשיכים לפעול לאכיפת הנחיות צו בריאות העם ולסייע בצמצום התפשטות מגיפת הקורונה.

בסוף השבוע האחרון במהלך פעילות שוטרים ברחוב בן גוריון בבת ים , שני בני זוג, אשר הינם חולי קורונה מאומתים, שהו במרחב הציבורי כאשר הגבר (29) היה ללא מסכה כלל ואילו האשה (27), אשר ברשותה היתה מסכה, לא עטתה אותה כנדרש במשך כל הזמן. בכך העמידו השניים בסכנה את בריאותם של כל האנשים אשר היו בסביבתם.

הגבר, אשר כאמור היה ללא מסיכה כלל, סירב להזדהות בפני השוטרת שפנתה אליו ואף ניסה לעזוב את המקום. הוא נעצר בגין סירוב להזדהות וכן בגין העלבת עובד ציבור.

לאחר שהזדהה בעל פה והוברר כי הינו חולה קורונה המחוייב בבידוד, מסר לשוטרים שלל גרסאות באשר לכמות הבדיקות שביצע, מועדיהן ותוצאותיהן. בנוסף הוברר כי אשתו, אשר עזבה את המקום לאחר מעצרו, הינה אף היא חולת קורונה אשר מחוייבת בבידוד.

שני בני הזוג קיבלו דו"חות בגין אי עטיית מסיכה , הפרת חובת בידוד והפרת הוראת גורם מוסמך לשהות בבידוד מטעם המדינה והם יזומנו לחקירה בתום תקופת הבידוד שלהם. שני השוטרים שהיו מעורבים באירוע נכנסו לבידוד.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך לבצע פעילות מניעה, הסברה ואכיפה במטרה להמשיך במאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולמען בריאות הציבור".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות