ניוזים חמיםחדשות

טביעה בחוף זיקים: 4 פונו לבית חולים, אדם אחד עדיין נעדר

כעת עורכים סריקות באגם בחיפוש אחר הנעדר. למקום הוזנקה גם יחידת היל"מ של תחנת באר שבע לסיוע ובדקות הקרובות צוללנים מיחידת להבה יגיעו ויבצעו סריקות נרחבות

לפני שעה קלה אירע מקרה טביעה באגם סמוך לחוף זיקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי 4 טובעים במצב קל בהכרה מלאה, בהם אישה כבת 40, נערה בת 14, ילד בן 10 וילדה בת 7. אדם אחד נעדר.

כעת עורכים סריקות באגם בחיפוש אחר הנעדר. במקום מבצעים הערכת מצב יחד עם משטרת ישראל והמשך חיפוש ע"י אמצעים שונים. יש לציין שמדובר במים עכורים ובזרימה של האגם דבר המקשה על החיפושים במים. למקום הוזנקה גם יחידת היל"מ של תחנת באר שבע לסיוע ובדקות הקרובות צוללנים מיחידת להבה יגיעו ויבצעו סריקות נרחבות.

פראמדיק מד"א איתן לסרי וחובש רפואת חירום במד"א בן טטרו: "כשהגענו לחניון של חוף זיקים הוציאו אלנו באמצעות רכב שטח את הטובעים שחולצו מהאגם ע"י אזרחים כשהם בהכרה וסובלים מקושי קל בנשימה ותשישות. הכנסנו אותם במהירות לאמבולנסים ופינו אותם במצב קל לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות