ניוזים חמיםחדשות

דו"ח אמן: "נתוני התחלואה בבת-ים מדאיגים. בתוך 3 שבועות 117 חולים חדשים. בגלל הגיל המבוגר החולים הקשים בעיר יעלו". ראש העיר נוזף בתושבים: "הגיע הזמן להפסיק לזלזל"

נתוני התחלואה בבת-ים מדליקים נורות אדומות, לפי דו"ח שמפרסם אמ"ן. אחוז נבדקים שנמצאו חולים הכפיל את עצמו. ראש העיר ברוט ביקש את עזרת הצבא לאכוף את צו הבריאות בעיר ונוזף בתושבים

אתמול נרשמו קרוב ל-380 חולי קורונה חדשים בארץ.

דו"ח של אמ"ן מצביע על עלייה מדאיגה בכמה ערים, בהם בת-ים, ערערה בנגב, בני ברק ואום אל פאחם. לגבי בת-ים לפי הדו"ח נתוני התחלואה דומים למרץ ואפריל.

לפי דו"ח אמ"ן, מה-1 ביוני ועד ה-21 ביוני בחצות אובחנו 117 חולים חדשים בבת ים, וישנם כעת 137 חולים פעילים בעיר, זאת מתוך 4,904 שנבדקו. שיעור הבדיקות החיוביות עלה מ-2.4% בתחילת החודש ל-5% בימים האחרונים.

הדאגה בבת-ים נובעת מהעובדה שהתפלגות גילי הנדבקים בעיר מצביעה כי יותר מחצי מהם צעירים יחסית – מתחת לגיל 49 – אך ישנם 14% מעל גיל 70. באמ"ן מציינים עוד שהשיעור הגבוה של החולים מעל גיל 70  עלול להוביל תוך מספר ימים לשיעור גבוה של חולים במצב קשה.

בינתיים, ראש עיריית בת-ים ביקש את עזרת הצבא באכיפת צו הבריאות במרחב הציבורי ופרסם פוסט חריף הנוזף בתושבים: "

תושבים יקרים,
הזלזול בהנחיות חייב להיפסק.

העירייה, המשטרה ואפילו הצבא מקדישים זמן ומאמץ רב לעצירת התפשטות הקורונה ושמירה על נתוני הקורונה הנמוכים שבת-ים השיגה בעמל רב.

אני אישית פועל מסביב לשעון למען מטרה זו. רק הערב שוחחתי עם שר הבריאות והמועצה לביטחון לאומי, נפגשתי עם בעלי עסקים בעיר, פניתי למשרד הפנים שיטפל בסוגיית חופי הים, ותיאמתי את הגעת חיילי פיקוד העורף מחר לעיר לתגבור האכיפה.

-אבל-
את המלחמה הזו לא השוטרים והחיילים ינצחו. זו המלחמה שלכם. של כל אחד מאיתנו.
תקפידו על מסיכות.
תקפידו על ריחוק.
תקפידו על היגיינה.

הימים הקרובים קריטיים כדי לדעת אם נהפוך לאיזור מוגבל, או שנחזור חזרה לנתוני תחלואה נמוכים וטובים.
חייבים לנצח יחד את הקורונה ולהציל חיי אדם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות