חינוךניוזים חמים ברשת

תיכון שמעון בן צבי בגבעתיים נסגר, עקב גילוי תלמיד אחד חולה. יערכו שני סבבי בדיקות למי שבא עמו במגע

תיכון שמעון בן צבי בגבעתיים הצטרף מהבוקר למספר גודל של בתי ספר שנסגרו, עקב גילוי תלמיד חולה. כל התלמידים והמורים ששהו במחיצתו נשלחו לבידוד ויערכו להם שני סבבי בדיקות לפני שיאושר לפתוח את בית הספר

אמש, ערב יום רהיעי, התקבלה הודעה רשמית כי תלמיד כיתה י"א מבית הספר בתיכון שמעון בן צבי בגבעתיים אובחן כחולה קורונה לאחר שנדבק ככל הנראה מאימו. התלמיד שהה בבידוד ביתי מרגע שהתגלתה מחלתה של אמו (לפני כשבוע), כשאז גם נבדק ונמצא שלילי. 

הנהלת בית הספר ועיריית גבעתיים נמצאות בקשר ישיר ורצוף עם משרד החינוך ומשרד הבריאות. לאחר תחקיר ראשוני, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, הוחלט על סגירת בית הספר והכנסת הילדים והמורים ששהו עם הילד שנמצא חיובי מעל 15 דקות לבידוד עד 7/6.

בית הספר ישאר סגור עד לסיום עריכת שני סבבי בדיקות קורונה לכולם. בדיקה ראשונה תבוצע מיידית ולאחר 5 ימים תבוצע בדיקה נוספת.

הנהלת בית הספר עדכנה אמש את ההורים והתלמידים הנדרשים להכנס לבידוד ואת כלל ההורים והתלמידים ישירות בכל ההתפתחויות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות