חדשותחינוךניוזים חמים ברשת

עובדת במועדונית בבת-ים נמצאה חולה. המקום נסגר והיום יתבצעו בדיקות לכל הילדים והצוות. עלייה מדאיגה בחולים בעיר

עוד מוסד חינוכי בבת-ים נמצאה בו עובדת חולה. המועדונית נסגרה, כל הצוות והילדים יבדקו. עלייה מדאיגה בבת-ים בתחלואה, נוספו רק החודש 27 חולים

נתוני התחלואה החדשה בבת-ים שוב מעוררים דאגה גדולה. שוב בת-ים נמצאת בין הערים בהם נתוני ההדבקה גבוהים.  בבת-ים יש 198 חולי קורונה נכון ל-31.5. מדובר ב-27 חולים חדשים רק בחודש מאי.

בין הנדבקים ילדים ואנשי צוות במערכת החינוך בעיר, אליהם הצטרפה אמש עובדת במועדונית רווחה שמאמש נסגרה.

עובדת במועדונית הילדים יהב-היובל הפועלת בעיר התגלתה אתמול בערב כחולת קורונה. היא ביקרה לאחרונה במקום ביום שני שעבר. אתמול בהוקר חשה ברע, הודיעה לעירייה, שמייד שלחה אותה לבדיקה בה נמצאה חולה.

כתוצאה מכך הוכנסו לבידוד כל ילדי המועדונית – 13 ילדים ו-5 אנשי צוות. הם יעברו בדיקות כבר היון, כפי שנעשה לכלל התלמידים המבודדים בעיר בהתאם להנחיית ראש העיר, צביקה ברוט.
בשלב זה לא נדרש בידוד כלשהו לתלמידים אחרים מלבדם.
בעירייה מבקשים להזכיר לציבור להקפיד על חבישת מסיכות, שמירת מרחק פיזי ומניעת מגע, והקפדה על היגיינה ורחיצת ידיים במים וסבון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות