חדשותניוזים חמים ברשת

נקבע מותו של פועל בן 35 לאחר שנפצע באתר בנייה ברחוב צ'לנוב בתל אביב

נקבע מותו של פועל בן 35 שעבר פעולות החייאה, לאחר שנפצע במהלך עבודות באתר בנייה ברחוב צ'לנוב בתל אביב

אתרי הבנייה ממשיכים לגבות מחיר יקר בחיי הפועלים העובדים בהם. כמעט כל יום נרשמים מקרי מוות או פציעות קשות של פועלים. עוד מקרה נרשם לפני זמן קצר בתל אביב:

בשעה 10:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפצע במהלך עבודה על במת הרמה באתר בנייה ברחוב צ'לנוב בתל אביב.

החובשים של מד"א מאיר בטיטו ויששכר וייס סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפועל שוכב על במת ההרמה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. תוך כדי הטיפול הרפואי הורדנו אותו לרצפת האתר וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. מצבו היה קריטי ולצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בפועל כבן 35 במצב אנוש עם חבלת ראש. לאחר נסיונות ההחייאה, נקבע מותו לפני זמן קצר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות